Sprawny system ESOK

Obsługa klientów zawsze jest priorytetem w firmach świadczących usługi. Szczególnie jeżeli w jeden chwili trzeba obsłużyć na przykład kilkadziesiąt lub nawet kilkaset osób. W takich przypadkach niezbędne są specjalne oprogramowania.

Jak działają systemy ESOK?

system esok na basenieJeszcze do niedawna w ośrodkach sportowo – rekreacyjnych, na basenach czy kompleksach rozrywkowych, zakup biletu wiązał się z koniecznością stania w kolejce. Dziś nie ma takiej potrzeby, bo firmy wykorzystują nowoczesne rozwiązania technologiczne, które zapewniają płynna, szybką oraz, przede wszystkim, automatyczną sprzedaż. Nowoczesny system ESOK na basenie jest niemalże niezastąpiony, ponieważ jego celem jest rozliczanie klientów z różnych usług, z których skorzystali na terenie obiektu. W przypadku kompleksów basenowych, poza samym zakupem biletu, może też być konieczność opłacania dodatkowych atrakcji jakie się znajdują wewnątrz. Przy takiej organizacji, idealnie wpasuje się elektroniczny system obsługi klienta, bowiem wykorzystuje zdalne urządzenia rejestrujące, które wystarczy zbliżyć do czytnika, aby system odnotował chęć skorzystania z nim, a tym samym uwzględnienia tego zdarzenia w końcowym rachunku. Przeważnie na basenach są stosowane bransoletki lub zegarki wodoodporne, który mają wbudowane czujniki. Przy wyjściu z obiektu, klient skanuje urządzenie i są automatycznie dokonane rozliczenia wszystkich atrakcji, z których korzystał oraz podliczony czas. To rozwiązanie ogranicza udział czynnika ludzkiego do minimum.

Na rynku informatycznym znajdziemy przynajmniej kilka tego typu systemów, które działają na podobnej zasadzie. Ich celem jest przede wszystkim sprawne rejestrowanie i rozliczanie płatności każdego klienta z osobna. ESOK jest na tyle uniwersalny, że sprawdzi się w wielu rodzajach obiektów.